Kim jest Artur ?

Dzisiaj  przedstawiamy sylwetkę Artura Brzózki- MT, który dołączył na Eurocash’owy pokład w listopadzie. Artur obecnie jest w trakcie wdrożenia, a już w styczniu zacznie swój pierwszy staż.

 

A co o sobie napisał sam Artur ?

„Pochodzę ze Śląska Cieszyńskiego, a studiowałem na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie, przy czym ostatni semestr studiów spędziłem na wymianie zagranicznej w Wiedniu.

Przed rozpoczęciem programu MT w Grupie Eurocash pracowałem w audycie finansowym oraz mocno angażowałem się w działalność organizacji studenckich.

Najbardziej interesuję się sportem, a ostatnio wsiąknąłem w świat wszelkiej maści podcastów.

Chętnie opowiem o podróżowaniu drogą morską, ponieważ w zeszłym roku spędziłem dwa miesiące na żaglowcu przepływając Ocean Indyjski.

Wybrałem program Management Trainee, ponieważ chcę pracować w biznesie, który jest blisko ludzi a także dlatego, że rotacyjny system Programu Menedżerskiego pozwoli mi poznać biznes od podszewki.”

 

zdjęcie Artur

 

Dodaj komentarz